Description
Shell Rimula R4 X 15W-40Shell, jeden z największych międzynarodowych koncernów działających na rynku petrochemicznym, wprowadził na rynek nowy olej Shell Rimula R4 X przeznaczonydo silników Diesla o dużej mocy wyposażonych w systemy cyrkulacji spalin (EGR). Olej ten został opracowany przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii z myśląo zastosowaniu w pojazdach ciężarowych, maszynach rolniczych, autobusachi lokomotywach.Shell Rimula R4 X, o klasie lepkości 15W-40, tonajwyższej jakości wielozadaniowy olej mineralny nowej generacji. zadaniem nowego oleju z rodziny Shell Rimula jest maksymalna ochrona silnika dzięki odpowiednio dobranej mieszaninie dodatków i produktów chemicznych, które zapewniają właściwy poziom czystości i utleniania oraz zużycia silnika w ciężkich warunkach panującychw silnikach wyposażonych w system recyrkulacji spalin (EGR). Nowy produkt jest odpowiedni dla wszystkich silników pre-US 2007, większości silników z poziomem emisji EURO 4 i 5 (bez filtrów cząstek stałych), jak również starszych typów silników.Potrójne zabezpieczenieBez względu na panujące temperatury, wilgotność czy czas pracy silnika, olej gwarantuje bezpieczeństwo w trzech kluczowych dla funkcjonowania silnika obszarach: ograniczanie zakwaszenia, osadów i zużycia.Ograniczenie zakwaszeniaShell Rimula R4 X ogranicza korozję. Jest ona efektem działania kwasów powstałych w procesie spalania paliwa, które wchodzą w kontakt z olejem w miejscu styku pierścieni tłokowych z cylindremi przenikają do miski olejowej. Nowy olej zmniejsza oddziaływanie kwasów dzięki wykorzystaniu detergentów, które neutralizując je ograniczają powstawanie osadów na tłoku i łożyska silnika.Ograniczenie osadówFormulacja nowego oleju ogranicza gęstnienie oleju i formowanie się szkodliwych osadówna wszystkich częściach silnika, zarówno w misce olejowej, jak i w cienkim filmie olejowymo wysokiej temperaturze, który znajduje się na tłokach na wysokości pierścieni tłokowych. Podwyższone właściwości spowalniające utlenianie potwierdzają liczne testy laboratoryjne i drogowe, w tym test PDSC (ciśnieniowa różnicowa kalorymetria skaningowa). Wykazał on wyraźnie lepsze właściwości antyutleniające w porównaniu do wymagań specyfikacji ACEA E7.Ponadto Shell Rimula R4 X zapewnia wysoką zdolność do utrzymania sadzy w stanie rozproszonym (dyspergowania sadzy), co zabezpiecza przed nadmiernym gęstnieniem oleju i tworzeniem się szlamów. Wyniki testu Mack T-8E potwierdziły, że nowy olej spełnił swoje zadanie, pomimo wysokiego poziomu sadzy, co umożliwiło płynny start w niskich temperaturach bez ryzyka blokady filtrai nadmiernego zużycia mechanicznego.
peugeot 107 małopolska, renault master plandeka winda, peugeot 308 combi, 2017 chrysler pacifica, peugeot boxer 2014, ford mondeo 2001, mercedes auta uzywane, steyr ciagniki, bmw 840d, mazda 6 2.0 diesel, can am buggy, bmw 1000s, taśma kierownicy nissan qashqai, porsche 986, sprinter dostawczy, mercedes glk 2020, nissan.juke, transit 2004
yyyyy