Description
Odpowiedni dla silników benzynowych oraz do silników wysokoprężnych wyposażonych lub nie w filtr cząstek stałych.Nowoczesny o niskim współczynniku tarcia olej silnikowy najwyższej jakości dla silników benzynowych i diesla z lub bez filtra cząstek stałych (DPF) i turbodoładowaniem spalin. Połączenie niekonwencjonalnych olejów bazowych z użyciem technologii syntetycznej. z najnowszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem, oleju i paliwa zmniejsza zużycie i zapewnia szybkie smarowanie silnika.W ten sposób można w zależności od producenta okresy wymiany oleju aż do 40.000 km. UWAGA: Niedostępny w sprzedaży poza Europą.AplikacjaOptymalny do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla z technologią multi-zaworowy, Valvetronic i turbodoładowaniem i bez chłodzenia powietrza doładowującego (CAC). Szczególnie polecany na długie okresy wymiany oleju i wysokich wymagań silnika. Nadaje się również do pojazdów napędzanych gazem (CNG / LPG). testowane Katalizatory i turbosprężarki.SpecyfikacjaACEA C3; API CF; API SN; BMW Longlife-04; GM dexos2 ™; MB Approval 229,31; MB-Approval 229.51; MB Approval 229,52; VW 502 00; VW 505 00; VW 505 01Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów i agregatów, które wymagają następujące specyfikacje lub oryginalne numery katalogowe:ACEA A3; ACEA B4; Ford WSS-M2C 917-A; Opel GM-LL-A-025; Opel GM-LL-B-025
daf ciężarówka, opel mokka środek, mercedes g klasa 2019 cena, dodge viper srt, m2806, samochód fiat panda, ferrari samochód
yyyyy